Morrn!

Tjoho allihopa! Solen skiner här i Sundsvall, några moln på himlen och det är relativt varmt! En ny vecka har börjat! :D

Inget speciellt hände förra veckan.. Jo jag berättade ju att jag skulle gå och testa mig för Diskalkyli, right? Testet gick bra, och vi kom fram till att jag har INTE diskalkyli, men hon ville ändå att jag skulle återkomma eftersom min begåvning i matematik ligger under normalnivån. Testet kom fram till att jag svarar på frågorna väldigt långsamt (datorn tog tid), så att jag inte hade diskalkyli (enligt datorn) betyder inte att jag inte har det egentligen. Så som sagt ville hon kolla lite extra. :)

Vi firade pappa i lördags, en skjorta fick han och den blev han glad för :D Han fyller ju år idag också, Grattis pappa! :D

Nu ska man iväg och ha matte igen, jag vill verkligen inte och har noll inspiration till det idag! >.< Men det är ändå bra att jag kommer ut lite, allra mest när det är såhär bra väder. Therese, ska vi träffas nån dag?

Puss på er, ha en underbar vecka! ♥


Åsikter
Postat av: Therese

Vi måste passa in det nån dag. Men jag är så jävla buzy nu för tiden. Jobbar ju så länge =/

Men ringer dig senare ikväll, håller på med middagen nu

2009-05-11 @ 18:43:31

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback