I'm in love with a Fairytale!

Grattis Norge till vinsten av Eurovision!

Hur många har längtat efter veckans inlägg? :P Lawl! Så vad har hänt då? Magnus va på dyk i helgen som sagt, men helgen som kommer nu får vi troligen vara tillsammans! Kanske blir bio.. OoOoO~~
Idag är det skola i alla fall, på onsdag är det extra matte.. måste gå på onsdagen också eftersom det inte är något på torsdag. (Kristi himmelsfärds dag).

Inom WoW då för de som undrar? Vi hade raid igår, och jag fick 2 delar Fragment of Val'Anyr! Känns skönt eller? JA!  Nu saknas det bara 28 så har jag macen! XD Och så fick jag t8.5 byxor, så nu har jag tre delar Conqueror! :)

Förresten är det bara jag som tycker det är varmt ute? Solen skiner inte direkt, men det är hur kvavt som helst! Jag önskar det kunde regna lite så det blev lite frisk luft ute! :) Vet förresten inte om jag sa det i förra inlägget, men biljetterna till Mjölby är beställda också. Jag åker från Sundsvall den 23e juli och kommer hem  den 29e! =] Kom ihåg att jag fyller år den 25e! ^_____^

Hmm det känns som att jag glömt något.. Ja just de! Jag har skrivit lite smått också på min berättelse, så den kanske kommer ligga uppe på forumet ikväll eller nåt! :P

Kram kram!

Åsikter
Postat av: Therese

Haha, du fick som du ville. Det regna idag =P

Jag och Adam ska se på Änglar och demoner på onsdag, den är säkert jättebra =)

2009-05-18 @ 21:28:33

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback