Suck..

Guuud jag har inte uppdaterat den här bloggen på år och dar och det är Magnus förtjänst att jag gör det. Han berättade att han var inne och läste den och kollade om jag uppdaterade ibland. Kanske borde börja göra det igen? Även fast kanske inte så mycket händer i mitt liv..

Blev förtvivlad då jag först inte kom in på den här bloggen eftersom Tikiyas WoW blogg! ligger på min vanliga hotmail-adress och denna blogg ligger på en annan. Är dock olycklig med att den heter Softish eftersom det är ett väldigt vanligt begrepp/namn på internet, och man vill självklart sticka ut lite. Men men, det är ju bara en adress. Det är väl innehållet som är intressant?

Vann 2 biljetter till motormässan i helgen så Magnus, Jag och Pappa ska dit på lördag. :) (Pappa ska betala för sin biljett för han ville också med :p)

Jaja, See ya around! Puss puss.. ♥

Åsikter
Postat av: Therese

YAY, Jennyboll har äntligen uppdaterat =D <3

2009-03-19 @ 21:02:14

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback