God Morgon

Morrn allihopa. Har ni sovit gott? Jag sov sådär. Dagen har inte direkt börjat bra så att säga. Först sov jag dåligt inatt, sen när jag skulle iväg till komvux så ringde de och sa att hon jag skulle träffa var sjuk. Såklart inget hon kan göra något åt, men när jag redan varit upp sen 7, tagit bussen från matfors in till stan och DESSUTOM redan står på den förbannade bussen på väg till komvux.. Jag blev lite irriterad. Så frågade jag om Johanna (hon jag skulle träffa) skulle höra av sig eller, då fick jag till svar; "Jag skriver upp att  du hör av dig till henne". Vadå JAG!? Varför ska JAG höra av mig när det är hon som är sjuk? Hur ska jag veta när hon är tillbaka? Låter ju jäkligt skumt. Okej, det är väl så det fungerar i dagens samhälle, men ja.. som ni märker är jag lite irriterad.

Dessutom är det 1a April idag. Akta er så ni inte blir lurade. Detta är i alla fall inget skämt. :<

Ciao!

Åsikter
Postat av: Martin

Lol. Men thats life.

2009-04-06 @ 09:09:53

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback