230409

God morgon allihopa! För det är väl det minsta jag kan säga?

Hur har eran morgon varit, eller om ni nyss klivit upp, hur har ni sovit inatt? Jag sov helt okej, vaknade av att pappa kom hem från jobbet och snoozade bara en gång imorse! Kom upp vid tio över sju, åt en skål med kalaspuffar (nom nom!) och fixade till mig. Sen bar det av mot skolan där jag nu befinner mig! :) Ska träffa sötnosen efter skolan, var så längesen vi sågs så jag har saknat henne hur mkt som helst <3

Magnus åker till stockholm i helgen på dyk, men pappa har sagt att han och jag ska gå på vårmässan, så det blir säkert kul ändå! :D Och så säljer han en endagsbiljett till Gatufesten! Någon som vill köpa? Tror han skulle ha 250 kr för den(ordinarie pris 375 eller nåt sånt). Och nej det är inga fejkbiljetter, pappa lämnade in bilen för service och fick dem då, det var något erbjudande. :) Så först till kvarn! ^_^

I alla fall, måste nog återgå till matten nu men har rast! :) Ville bara ge er en liten uppdatering på bloggen! ^^

Puss puss! ♥

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback