Unavaliable

Någon dag i helgen kommer jag lämna in mn dator för reparation vilket betyder att ni kommer inte höra något av mig på.. ja jag vet inte hur länge. Kommer säkerligen få tag på en dator och kunna skriva nånting om hur galen jag blir på att inte ha någon dator och inget sätt att komminucera med mina vänner, men men.. :p Så ja.. senast jag lämnade in datorn fick jag vänta en månad innan jag fick tillbaka den. Jag vet folk som fått vänta MYCKET längre, och så galen som jag blir att vara utan dator i en månad, hur blir det för dem? Jag kommer bli skitförbannad om datorn inte fungerar ordentligt när jag får tillbaka den, och då ska jag fan få en ny! (Har lämnat in datorn X antal gånger, har också fått ringt till HP support för att datorn crashat X antal gånger!) Me VERY mad!

Aja jag måste kila nu! Puss.

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback