Today!

Idag är det 11 september, så vi borde ge ännu en tyst minut för de som dog 2001. =(


De goda nyheterna då? Eller ja... hur dagen varit.

Det började så bra med att jag försov mig efter att knappt ha sovit något inatt, sen så behövde jag klacka om mina stövlar, så in till stan till centralgatan till skomakaren där som.. såklart öppnade om en halvtimme. Det va iskallt ute, iaf enligt mig, men jag gick in på pressbyrån och väntade där. =) Köpte veckorevyn förresten, gud så jag älskar den tidningen!
Iaf, väntade till kl 9 då skomakaren öppnade och gick dit, men han hade så mycket att göra idag å han skulle omöjligen hinna med mina stövlar! Jag frågade om han visste av någon annan skomakare och det gjorde han! På thulegatan. Så jag skyndade dit upp och det viade dig (såklart) att han haft öppet sen kl 7!! Där kunde jag i alla fall lämna in stövlarna för omklackning. 140 kr blev de. Sen skyndade jag ner till navet och tog bussen till skolan. Så jag har hunnit plugga mate idag också. Det gick lite trögt, men det gick iaf. =)
Efter skolan, (som slutar 11.50) så tog jag bussen vid kvart över tolv till stan, va framme halv ett. Skomakaren hade lunch kl 13, det visste jag, och jag orkar inte vänta till kl 14 för att hämta ut mina stövlar, så jag skyndade på och hämtade ut mina stövlar som var omklackade och snygga =D
Så nu sitter jag här hemma och väntar på att magnus ska komma in till stan och hämta mig. Ska ta med mig kameran, men vet inte om det kommer bli några kort tagna. Kanske bara i huvudet i så fall.. ;)
Iaf så kommer jag nog vara ganska off under helgen eftersom jag inte tar med mig datorn.

Kram på er alla och hoppas eran dag började bättre än min! Tchüss! =D

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback