Tillbaka igen men fortfarande trist och mulet

Så var man hemma igen då. om ni läst förgående inlägg så vet ni vart jag varit. Det visade sig att Proffice hade öppet hus idag så vi gick dit och skrev in oss dessutom. Eller ja inte Therese av någon anledning? o.O Nåväl, efter det så gick vi och åt på Subway, det är gott! :D

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Mikey snackade om en filmkväll men det vet jag inte om jag orkar eller ens vill. Vill inte gå ut i det här vädret, katt som jag är.. :p
Ingen speltid har man kvar heller, så jag kan inte spela.. Suck! Och jag vill inte direkt köpa någon mer tid heller eftersom jag ska lämna in datorn på lagning i helgen. Måste påminna magnus om att ta med sig hårddisken så vi kan lägga över hela min dator på den :P Ni vet, när man lämnar in datorn så har de en benägenhet att ta bort allt som var på datorn och det är inte särskilt kul nä det tar typ en hel dag att t ex BARA installera World Of Warcraft. >_> Men men, om jag inte har någon dator så kommer det också betyda att jag inte kommer finnas på msn eller skriva något nytt i bloggen. Och så kommer det vara i typ en månad då. Eftersom det var sån lång tid det tog senast jag lämnade in den. Blä på siba som måste skicka all elektronik med fel ända ner till Växjö! Varför så jävla långt ner?? -,-

Okej nu har jag klagat alldeles för mycket, borde kanske göra något bättre av det.. xD Ciao!

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback