God Morgon!

Ja God Morgon! Har ni sovit gott inatt? Jag sov ganska länge idag jag brukar göra det när jagär ledig och inte ställer klockan. Men jag minns då man var liten och skuttade upp 5-6 på mornarna och var jätteglad medan mor och far blev allt tröttare. Och man lovade sig själv at aldrig bli som dem! Men nu sitter man där och vi är i samma båt. Är det kanske ett bevis på att jag är usel på att lova och hålla mina egna saker? Man vet aldrig.. :o

Det är inte världens bästa väder här idag, men jag ska i alla fall försöka träna lite, lite sit-ups, armhävningar och så. Och så måste jag välja en klänning jag kan ha på mig på magnus och min ett-årsdag o.o Fast vi ska fira på torsdag eftersom han har skola och allt ^_^ (Vilket jag också har och det är faktiskt viktigt att inte missa skolan!)

Tillbaka till nuet och försöka få nånting gjort nu då. Ha en bra dag allesammans! =)

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback