En näsduk till tack!

Min förkylning har verkligen kommit nu. Det bara rinner ur näsan på mig, huvudväken börjar komma och sängen ser väldigt lockande ut hela tiden. Trots det, var vaken till tre inatt och klev upp 7. Och var pigg. Hur i helvete går det ihop? Aja, var tvungen att ta mig till skolan. Verkligen noll entusiasm idag, men man måste i alla fall försöka, och det gjorde jag. Och fick faktiskt lite gjort! :) Det är alltid trevligt att åka till skolan där vännerna finns och man kan prata och komma på något sätt bort från privatlivet eftersom vi mer diskuterar skolan och så. Efter skolan, vid tolv-tiden så kom mor och hämtade mig. Vi skulle till mormor och hjälpa henne för hon är gammal och ser inte så bra. Betala räkningar och så :) Vi åkte även och handlade. Det kändes skönt att faktiskt få åka "själv" med mamma, även om mormor var med. Det var tre generationers kvinnor som var ute och gick idag. Hihi! Fun fun! aa...aaa...AAaaa..ATCHO! Opps sorry about that. :P

Aja nu är det middag, chiliconcarne eller macaroner med bacon? Vad säger ni?
Kramar :)


Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback