Dagen som gått..

Ja hur har dagen då varit? Jo det började med att jag kl 10.30 skulle infinna mig på arbetsförmedlingen för att prata med min handledare. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att han jag pratade med var riktigt snäll och verkligen gav mig en knuff i rätt riktning! =)

Efter att jag varit på arbetsförmedlingen så hade jag fortfarande tid över, så jag gick ner mot centrum, och där så bestämde jag mig för att helt random öppna ett sparkonto! XD Så jag gick in på swedbank och har nu öppnat ett sparkonto. :) Nu ska ni inte tro att detta är mitt första, men det kändes skönt att ändå ta intiativet (stavning? o.O') själv, ni vet, när man va liten så gjorde ju mamma och pappa allt det där för en, och man visste inte ens vad som menade med bankomat eller sparkonto. xD

Efter det så var jag tvungen att ta buss nr 4 för att ta mig till skolan. :P Fick tillbaka matteprovet jag gjorde förra veckan och jag fick godkänt :D Jag är jätteglad! =) De som känner mig vet hur värdelös jag verkligen är matte, så jag har en anledning att vara glad och stolt över mig själv!
under lektionen fick jag faktiskt ganska mycket gjort, och jag kände mig stolt och glad över mig själv, och det ska man väl göra ibland? :)

Efter matten fick jag ta bussen ner till stan och där möta therese! Hon hade fixat lite och ville att vi skulle träffas, så varför inte liksom? En sväng på stan har aldrig skadat någon. Det är det som är så skönt i våran relation. Ingen av oss tycker att det behövs att träffas hemma hos den andre, utan vi nöjer oss med att bara träffas på stan, gå runt i någon timme, äta lunch/middag/what ever på stan, sen så åker var och en hem till sitt :)
Som sagt så gick vi runt litegrann, och varför ser man alltid kläder och saker man vill ha när man inte har några pengar?? Så frustrerande! ><'''

När jag kom hem hade jag en del brev som kommit på posten att ta reda på. Ett av dem var från kulturskolan där det stod att vi ska få spela upp Djungelboken en gång till! Och denna gång för publik från hela sverige!! :D Jag tror det kan bli skitkul rent ut sat och lätt att jag är på! Dock så vet jag inte om jag kommer ihåg alla min repliker, men det kommer väl.. xD Så hela gänget ska ses på torsdag och prata. Ska bli så kul att träffa alla igen, och jag kommer bara krama dem allihop!

Aja det är väl det som händer just nu.. Någon som känner att jag behöver tillägga något? ...............Ne jag tänkte väl de :3

Hade gott! :D
Många kramar Jenny

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback