Cast Away

En jättebra och fin film med Tom Hanks i huvudrollen! Alla som har möjlighet att se den borde verkligen göra det. :)

Så vad har jag gjort idag? En liten uppdatering kanske.. :)
Klev upp vid elva, duschade, och min tröja har fortfarande inte kommit med posten! Jag blir så arg! Men om jag inte får den den här veckan så ska jag höra av mig till sidan i alla fall. Vad gjorde jag sen? Jo jag åkte till komvux, var där i någon timme och verkligen försökte plugga, men det var som att tugga trä. Det gick, men var inte gott. (roligt)
Sen så.. Ja vad gjorde jag sen? Jag träffade magnus vid fyra, och nu sitter jag här framför hans dator och skriver. Han ska gå i skolan imorgon, men jag blir hemma. Dels för att; 1. Jag har ju faktiskt tagit studenten och är inte så sugen på att gå tillbaka till skolan :P och 2. För att jag inte mår så prima.

Förresten så hörde sig Weronica från Joy inte av sig angående praktiken heller. Antar att hon kanske glömt bort det eller nånting. Men jag har i alla fall skickat ett mejl där jag beskrev min situation. Hoppas hon förstrår. Har inte fått något svar.
Jaja, nu ligger Magnus där i sängen, och jag kan bara inte motstå från att krypa ner intill honom. :P Så bäst jag kilar nu!

Ciao! <3

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback