Bonnie & Clyde

Magnus och jag talade i kvällens samtal om Halloween av någon konstig anledning. Helt plötsligt kom vi bara in på det, och jag sa att det kunde vara kul att klä ut sig till Bonnie & Clyde! Med tanke på att jag redan har hatten och magnus har kavaj och byxor redan. :p
Nu till frågan.. jag vet inte om jag ska ha 30-talsklänning eller Kavaj och gbardinbyxor. Jag har redan en ascool hatt och jag vill så gärna använda den, men om jag ska använda klänning så vet jag inte om det går så bra?? Hmm.. Tål att tänkas på.

För er som inte vet vilka Bonnie & Clyde är (Ni är konstiga..) Här kommer ett utdrag från Wikipedia.se!

"Bonnie & Clyde, bankrånare som verkade i centrala USA under den stora depressionen, ofta tillsammans med medlemmar ur Barrowgänget. Deras brott, liksom de som begicks av andra brottslingar som John Dillinger och Ma Barker, blev uppmärksammade i hela USA. De opererade under en tid som kommit att kallas public enemy-eran mellan 1931 och 1935, en tidsperiod som ledde till att FBI bildades."


Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback