Va fan?!

Nu börjar jag bli irriterad! Jag lägger upp inlägg här på loggen varje dag, jag VET att det är folk som läser, jag kan till och med peka ut flera stycken, men senast jag fick en kommentar här på bloggen var i JULI! FATTA! JULI! Och det va inte ens från någon av mina vänner, utan av några andra som bara kikat in på bloggen. Jag blir bara så ledsen. Jag vet flera stycken som har sagt att de tycker om min blogg och läser den varje dag. Men varför får jag då ingen uppskattning? Det är helt enkelt inte samma sak att få kommentarerna på msn. Det är inge kul att gå tillbaka, och på varje sida upp och sida ner står det: Kommentarer: 0.

Detta känns så värdelöst. Jag vill skriva och hålla er uppdaterade om mitt liv, det tycker jag är kul! Men det är fan inte lika roligt när ni inte verkar värdesätta det jag skriver på något vis TROTS att det oftast handlar om hur dagen varit, och då kanske till och med ni står med? Blä på er!

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback