Tråkar

Klädsel

Vad har du på dig idag: Trosor, linne, mysbrallor och morgonrock. (Vad?! Klockan är 01.39!)
Vad använder du just nu för skor: Inga :P

Favoritfärg på kläder: Beror på vad för kläder? Men om det är klänningar; Rött! <3


Senaste person som

Sov i din säng: Magnus
Du pratade med: Pierre

Du gick på bio med: Therese

Du gick på stan med: Pappa

Skällde på dig: Det vet jag faktiskt inte.. Men det va nog mamma..


Senaste

Låt du hörde: "Da bird is da word" eller som den egentligen heter "Surfing bird"
Film du såg: Räknas serie till film? I så fall Moonlight.

Mat du åt: Pannkaka

Kram: Rolf

Puss: Magnus

Fest: Alldeles FÖR länge sedan... xD

Känslan: Ensamhet

Ilska: Det va nog magnus..

Resa: Senaste resan va nog senaste gången till Stockholm.

Glädje: Att totte kan man alltid gosa med! :P

Dröm: Minns ej.

Boken du läste: Svek - Karin Alvtegen

Personen du träffade: Mamma och Rolf

Personen du pratade i telefon med: Magnus för inte så längesedan.

Personen du fick sms av: Magnus

Gången du var utomhus: När jag skulle träffa pappa idag. Han kom förbi en snabbis.

Gången du sov: Vaknade runt tjugo över tolv idag?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: ... Det beror på vilken del.. Magnus, pappa och jag åt middag tillsammans i helgen. Rolf, mamma och jag har inte ätit middag tillsammans sen.. förra veckan?

Saken du köpte: Trind Nail Repair =D


Om dig

Namn: Jenny

Ålder: 19

Smeknamn: Gullefjun, Jennyboll, Gumman, Älskling, Söt, osv..

Syskon: Tina och Daniel.

Sysselsättning: Plugga, Skaffa körkort, va med vänner. Typ.

Bra egenskaper: Jag oerhört framåt om det är något jag verkligen går in för.

Dåliga egenskaper: Blir oerhört lätt svartsjuk, har ett hemskt humör ibland..

Hårfärg: Brunt.

Ögonfärg: Gröna

Skostorlek: 39-40. (Storfot xD)


Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback