The Fall

Här är min dag i bilder.. :P (du kan trycka på bilderna så blir de större)

 Mah bed and ze computer :P

 Målade på ett nytt lager av Trind Nail Repair! Gud vad jag älskar den! LÄTT bästa nagelförstärkaren jag haft!


 Ja lite ego måste man ju få vara ;)

 Sen begav man sig iväg mot bussen.. Det va lite kyligt kanske, men har ju min mysiga jacka och halsduk på mig! :)

 Då de flesta av er hör Bergsåker kanske ni tänker på travbanan.. well.. jag bor inte så långt ifrån den :D Går dock aldrig dit och spelar för de som undrar.. ;) (De har grävt för fjärrvärme, det är därför vägen ser sönder ut :P)

 Dumma buss kom nån gång.. (Längst upp i bild ses travstallarna!)

 I väntan på bussen tog jag en liten egobild till! ^^ Snyggo va? ;D

 Nu på kvällen när jag kom hem såg jag detta.. haha ja du totte du får säkert många fåglar om du sitter där.. Naw.. som en unge som vill ha godis :D

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback