Jahaaa..

Då sitter man här nu då. Snart ska et göras middag, och ses på film :D Sen blir et godis och chips ätande för hela slanten! En av filmerna som ska ses är i alla fall Spirited Away! :) Sen får vi väl se vad vi ser mera.. Eller om det blir att bara prata :P You never know, you know.
Dessutom va pappa och jag till Stene (hans bror) för att göra kopior på balkortet som jag lämnade in till killen på Pleasure. Han sa att jag va riktigt vacker och fin. Aww.. Taaack :3
Och så lämnade jag in ett på Eleganten, visste ju inte riktigt vem som hade hjälpt mig där men det var i alla fall inte tjejen som jag lämnade kortet till. Hon va typ: "Varför lämnar du in ett kort för?" Nästan med elak stämma. Men hon sa i alla fall att jag va snygg på kortet och att de säkert skulle kunna sätta upp det nånstans. Men det kändes ändå inte lika kul.. Får väl svänga in förbi där någon dag och se om ägarna är inne :)

Men men, det är dagens schema.. Slappa och njuta av gott sällskap! Bai!

Ps. Sms är varmt välkomna! :)

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback