Hej hopp i lingonskogen!

Hej allihopa! Hur har ni haft det idag? Jag har haft det jättebra! :D Började jobbet kl 9, och jobbade till klockan tre, bortsett från en timmes lunch vid tolv :) Så vad haf jag gjort idag? Jag har lärt mig att märka kläder, få se hur kassan fungerar, hänga upp saker på galgar, hjälpa kunder.. Ja listan kan göras lång. Mycket var enkelt (Tex att ta hand om kunder. Hallå!? Det är mig vi pratar om! Jenny :P), och mycket kunde jag redan (Tex märka kläder). Har sett flera snygga kläder också, synd bara att jag inte har några pengar! Eller får någon ersättning alls under de här två veckorna.. Det stinger verkligen i en.. :(

Jaja, nu ska jag bara relaxa resten av dagen. Börjar imorgon 9.30 på grund av att vi fick in nya varor idag, och det får vi inte imorgon. Så imorgon blir det en ny dag och nya tag! Men jag måste ändå säga att det var riktigt roligt! :)

Puss på er alla! Jag går att nå på mobilen eller msn om ni vill mig något! Love you~~

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback