Hej alla söta!

Förlåt för att jag inte uppdaterat någonting idag! Men jag har helt enkelt inte haft tid. Klev upp tjugo över åtta och skulle ta bussen nio så det var bara att hasta iväg då.. Jobbade 9.30-15.00, skynda till bussen, åka hem till halv, kuta hem, slänga av sig vissa saker (matlåda etc), kuta iväg till kvart i bussen igen för att hinna in till stan och träffa älskade ^_^ Så det är typ min dag.. Så har vi gått på stan i två timmar nu, det är fan iskallt ute på kvällarna nu! Och jag glömde min halsduk hemma! =( Men nu sitter jag här, inkurad i täcket och skriver.. Och snart så blire nyponte! Yummy! :D

Imorgon ska jag till blodgivarcentralen kl 12 och ta en massa prover. Ska bli blodgivare.. Eller ja i alla fall pröva en gång :P Jag är inte rädd för nålar. :)

Ps. Therese, u look awsome in your new hair. Ds.

Åsikter
Postat av: Martin

Något uppdaterade du ju =). Men de låter som en riktigt stressig dag :o

2008-10-22 @ 20:32:49
Postat av: Therese (söt) :P

Tack gumman =)

Roligt att träffa dig igen <3 Längtar tills nästa vecka så vi kan träffas ordentligt, och så får du träffa Adam oxå ^^



Älskar dig gumms <3

2008-10-22 @ 21:04:27

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback