God morgon bloggen!

Har ni sovit gott inatt? Somnade vid tolv-ett inatt. Inte riktigt säker för jag va astrött och har vaknat flera gånger inatt. Vaknade faktiskt vid 6 och jag hann bara tänka "Hmm ska man skicka iväg ett sms till Magnus?" innan jag somnade igen. Bah.. Nu är klockan kvart över elva, ska försöka hinna med kvart i bussen eftersom jag tänkt försöka hinna och träffa Weronica på Joy innan skola! :)
Hur länge har jag sovit inatt egentligen? Orkar inte räkna efter. Länge i alla fall.. Och hade en konstig dröm om att jag åkte pendeltåg i stockholm och... öhh.. jag träffade magnus men han visste inte vem jag va och.. ja allt va helt upp och ner vänt xD Tydligen skulle jag till jakobsberg iaf :P

Shiet åste nog kila nu så jag hinner! Sitter med blött hår efter den underbart varma duschen jag tog då jag klev upp. Frös till och med då jag stod i duschen och det varma vattnet (läs: hade på högsta värme!) rann ner för min kropp. Ryser av bara tanken..

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback