6 Imorse..

Så kom en Totte ner och krafsade på min dörr. Jag kan inte sova när katter krafsar (Vem kan det?), så jag släppte in honom, men då började han gå på mig och ville busa. Så jag slängde ut honom. Men tror ni han gav upp? Inte då.. Han fick komma in en gång till och la sig då vid mitt ansikte och började spinna som FAN. Han är nog den katt som kan spinna högst av alla katter jag känner... Som sagt, kattfan höll mig vaken ett tag men lyckades sen somna om lyckligtvis. Så jag fick lite mer sömn i mig, men nu är jag en zombie. Det värker i hela ansiktet.. =(


(Bilden är tagen vid ett tidigare tillfälle. Dvs inte imorse)

Åsikter
Postat av: Martin

Busig katt :P men du kan ju inte skylle på en sån god sak

2008-10-25 @ 12:55:09

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback