4e gången gillt

Då var vi där igen. Har nu lämnat in datorn, och det blir fjärde gången. Om de int fixar min dator nu så kommer jag få en ny. Så för deras eget bästa.. fixa det! =P
Fick dessutom låna en dator igen. Det visade sig dessutom vara SAMMA dator, och de har inte uppdaterat virusskyddet, eller tagit bort något av det jag lagt in (musik jag glömt, vissa program kanske inte direkt passar? Jag menar, Zoo Tycoon 2? xD), Vilket de SA att de skulle göra. Och om det var något jag var orolig för som jag inte ville att de skulle se (haha va fan?) så fick jag ta bort det själv.
Men men, skönt för mig kan tyckas då jag slipper installera om programmen eftersom vad jag förstår, så ominstallerar de hela datorn. Jobbigt att ta ner Itunes, MSN osv då.. aja..

That's life. Face it with a smile.

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback