Twilight

Jag, Magnus och Therese (födelsedagsbarnet :D) var och såg på Twilight igår. Jag tyckte att den var jättebra, och de två timmarna riktigt flög förbi! Men den får ändå inte full pott då slutet var dåligt (enligt mig). Jag tänker inte spoila någonting men just de sista sekundrarna av slutet var riktigt dåligt och bara upplagt för en tvåa. Tycker inte man kan göra en tvåa på en sån här film då det riktigt kändes som att den tog slut där.


Åsikter
Postat av: Anonym

hej! vilken realm spelar du på? horde eller alliance?

2008-11-24 @ 14:14:49
Postat av: Jenny

Tjo!



Du lämnade varken namn elr mail eller någonting vilket gör mig lite ledsen :P Men men, jag spelar på Shattered Hand som Ally. Du då?


Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback