....

Har egentligen inte så mycket att skriva här.. o_O Jag spelar alldeles för mycket WoW så ingenting speciellt händer i mitt liv. xD Eller jo, på onsdag kanske vi ska köa till nya expansionen, men just nu lutar det bara utför.. :/ Ska iväg till skolan iaf, den förstör jag inte, utan den håller jag. :) Jag går ju faktiskt där av en anledning, och jag vill inte tvingas gå där ett år till.. Usch.. Och tänk vad morsan skulle tycka jag va värdelös då ;_; Nä, matten måst ja klara så äre bara, och.. WoW får komma efter matten. :P Heh.. xD Sorry jag sov dåligt inatt och nej det var inte för att jag satt uppe och spelade.. Jag sov faktiskt. Men vissa dagar sover man lite sämre än andra så är det bara. Och vi vet väl alla hur underbart det är att ligga i en varm säng? =)

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback