Matte B

Hade matte b prövning förut! Eeek jag hoppas verkligen att jag lyckades! Satt i typ två timmar. Kände mig så jävla stressad då Hailu sa att det skulle räcka med en timme för att lösa del 1 av provet. Men jag kände att jag skulle behöva mer för att kunna klara det helt! (Man får ju nämligen inte börja med del två förren man lämnat in del ett och fått tillbaka sin miniräknare..) Så jag satt där och försökte lösa andragradsekvationer.. :/ Jag blev så stressad av de andra som läämnade in sin första del typ hur tidigt som helst, så till slut stod jag inte ut längre. Man får ju nämlige inte sitta till längre än 16 med hela provet. Och jag trodde att del 2 skulle ta jättelång tid, men det tyckte inte jag att den gjorde! Inte för att jatg svarade på alla eller svarade rätt heller för den delen. xD Men jag svarade iaf nåt och det känns inte som att dte gikc käpprätt åt helvete iaf. :) Man måste ha 15 poäng för att få G. Vi får hoppas att ditt armband ger mig tur Emelie. :D Tack så mkt för det! ^_^

Åsikter
Postat av: Emelie

Jag hoppas verkligen att du klarar det, och jag är så glad att du gillar armbandet ^_^

2008-03-19 @ 09:13:44

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback