100 Frågor

100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Jenny, Söt, Gullefjun

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
 Mitt leende och ögonfransar

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min mage. >.<

4. Detta är jag rädd för:
 Psykopater och andra hemska saker. O.o

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
 Att Magnus skickar sms (han är väldigt dålig på det!), Telefonsamtal och Gos. (Inte för att jag får det sistnämnda varje dag men..)

6.Tre saker jag absolut inte kan göra:
 Meka med motorer, Råplugga i fem timmar och skriva med fin handstil.

7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med Magnus och vännerna, klä upp mig så jag blir fin ^w^

8. Detta vill jag göra just nu:
Gosa! Men inte får jag det inte..

9. Bästa känslan:
Lycka 

10. Värsta känslan:
 Att vara hjälplös.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Att få mig att känna mig trygg och säker, Samma humor och kunna prata J

12. Jag vill gifta mig:
Ja!

13. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Skaffa mig en familj att vara stolt över.

14. Min käraste ägodel:
Min mobil, agendan och Isis. (Ett gosedjur som är en isbjörn som jag fick av Magnus <3) 

15. Något jag vill ha i present:

Fina klänningar! :D

16. Detta har jag på mig just nu:
Trosor och en lila morgonrock :] 

17. Favoritkläder:
 Klänningar..!

18. Favoritdjur:
 Alla kattdjur och vargar.

19. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
 Rock typ..

20. Favoritlåt just nu:
That's How You Know och So Close. Båda från Enchanted - Soundtracket. <3

21. Roligaste ämne i skolan:
Filosofi 

22. Tråkigaste ämne i skolan:
Naturkunskap B 

23. Stjärntecken:
 Lejon

24. En bok jag gillar:
 Änglar och Demoner av Dan Brown.

25. En film jag älskar:
 Lejonkungen!

26. Tv-program jag gillar:
 Heroes, House, Scrubs...

27. Favoritdoft:
En renduschad Magnus ^w^

28. Detta äter jag gärna:
Mat är trevligt. :P

29. Dricker jag gärna:
 Choklad

30. Favoritgodis:
 Firrar! <3

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
 Nån fin ö med vackert väder, fina stränder och bra badvatten

32. Färg på mina ögon:
 Gröna

33. Min längd:
typ 168.. xD

34. Kan du sjunga?
 De säger det. :P

35. Jag spelar:
 Allt möjligt.

36. Person jag beundrar:
Ingen jag kan komma på..

37. Så här bor jag:
 I ett hus med två katter, Mamma och Rolf.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
 0.

39. Det här tänder mig:
 Hår och Leende..

40. Det här gör mig avtänd:
 Taskig andedräkt, snus, smutsigt hår..

41. Favoritfärg:
Röd =)

42. Favoritcitat:
 Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång. -
Francis Bacon.

43. En hemlighet jag vet:
 ..Är till för att hållas hemliga?

44. Bästa present jag fått:
 Det fina armbandet av Magnus som visar hur många månader vi varit ihop! ^w^

45. Senast köpta skiva:
.... Vet inte faktiskt. O.o

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Har jag väl redan svarat på?? Japp, fråga 2.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
 Magen fortfarande!!

48. Udda förmåga/egenskap:
 Jag är bra på att hålla reda på saker? xD

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En igelkott.

50. Vad lyssnar du på just nu?
 So Close - Jon Mclaughlin.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har varit med Magnus, lämnade av honom på tåget, åt sedan middag med therese och såg på Spiderman 3.

52. Var är dina föräldrar födda?
Sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
 Wow. xD


54. Vilken är din favoritrestaurang?
 Bite Line, men räknas det som restaurang?

55. När badade du i en pool senast?
 Troligen när jag va på badhuset senast och det va längesedan...

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
No.

57. Hur många barn vill du ha?
2 eller 3. J

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
 Techno

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
 Njaaee..

60. Vad har du för TV-kanaler?
Grundutbudet med en ful box.

61. Har du åkt moped någon gång?
 Ja.. Många gånger. :P

62. Har du busringt någon gång?
 Haha det har väl alla?

63. Har du fått felparkeringsböter?
 Nej o.O

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
 ...Nej.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Danmark.. >.<'''

66. Har du en egen trädgård?
 Jag använder våran gård mest till att skutta i gräset/snön med. =P

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
 Fullmetal Alchemist.


68. Kan du alla orden i nationalsången?
 Ja.

69. Badkar eller duschkabin?
 Badkar helt klart..

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Förtrollad lätt. :P

71. Favoritpizza?
 Kycklingpizza med Curry är gott.

72. Chips eller popcorn?
Popcorn.

73. Vilken hårfärg har du?
Brunt.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
 Wuut!? O.O HAHAHAHAHA....!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
 Nope.

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice. J

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
 Magnus, vi fikade på ett mysigt café i Stockholm.

78. Favoritchoklad?
 Varm choklad <3

79. När röstade du senast?
 Ingen aning.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
 För många år sedan..

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
 Ööhhh.. Näe.

82. Är du bra på matlagning?
Absolut inte. xD

83. Klarar du att tanka själv?
Både musik och bilar. =P

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
 No.

85. Pepsi eller Coca Cola?
 Cola.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
 Nope.

87. Vad var det senaste du handlade?
 Dricka, Mjölk och Godis. Känner mig så nyttig just nu. xD

88. Har du kräkts offentligt?
 Mjo.. På Selånger marknad.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
 Det känns som att jag redan hittat den sanna kärleken.. <3

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 No.

91. Har du ringt något betalnummer?
 Haha jo..

92. Kan man vara vän med sitt ex?
 Ja det kan man. J

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
 Magnus då vi trodde han fått bentarmsinflammation.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
 Ingen aning.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
 Jag har inget, måste skaffa. xD

96. Vad har du i din väska?
 För mycket saker..

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
 Pratar med Magnus i telefon. <3

98. Vad är du tacksam för idag?
 Att jag fick vakna med Magnus i en varm, gosig säng.. <3

99. Var hittade du den här listan?
Hittade och hittade.. Blev beordrad av Elisabeth att göra den. xD

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Magnus, Therese och Johan. =P


Åsikter
Postat av: Ellis

WOHO! du svarade *dansa runt*
vad är bentarmsinflammation? O_o'
Sötmysigt svar på 89 :3
Och ja, visst är enchanted underbar *_*

Postat av: Therese

Har redan gjort den: http://tezszz.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTE3NTk2NzU5NSZ0PTEyMDQ5MzA4MDEmY3VycmltZz0w

Jag skulle oxå vara igelkott :P
Bentarminflammation? vad är det? o.o

2008-03-11 @ 16:38:49

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback