Jag kommer sakna honom så..

Imorgon åker jag med tåget hem. Jag har aldrig åkt själv, och det känns hemskt att bara lämna honom. Jag vill stanna hos honom, stanna i hans armar. Att kunna känna hans varma hud mot min, höra hans mjuka röst viska i mitt öra att han älskar mig.. Det är bara underbart. Vi kommer inte ses på tre veckor nu, och jag vet att det finns par där ute som måste vara ifrån varandra bra mycket längre så vad har jag att klaga över..? Men vi har aldrig varit ifrån varandra så länge..Jag antar att det kan bli en bra erfarenhet eftersom alla måste vara ifrån varandra lite ibland.. Nåja, han kommer ju i alla fall komma upp när jag fyller år den 25e, det har han lovat.. Fyller 19 då, fy fan vad jag är gammal. ><'' Tusan nu kom jag av mig också.. Men jag kanske har fått det jag ville sagt ändå.. Jag älskar honom, och jag kommer sakna honom ända tills jag är i hans armar igen. Det kommer kännas hemskt den 10e då vi varit tillsammans i tio månader.. Tänk vad tiden går fort när man är kär..

Puss, jag älskar dig Magnus. För alltid.

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback