Hemlängtan

Jag åker hem den 30e juni och kommer fram till Sundsvalls Tågstation runt halv tre på eftermiddagen. Det känns skönt att få komma hem igen. Vi är tillbaka i Tierp nu, i deras sommarställe. Visst är det fint här och jag trivs tillsammans med dem, men jag saknar min egen familj och mina vänner. De finns inte här nere. När jag kommer hem är det bara fem dagar tills mamma fyller 50. Jag ska ge henne en stor kram, och helst vill jag bara gråta in hennes famn för att jag saknar henne så. Men det skulle nog se fel ut. Eller rättare sagt så skulle hon ta det fel. Jag såg förresten att Vampire Game 13 kommit ut, så Elisabeth om du läser det här, den finns i sci-fi bokhandeln :)
Själv har jag börjat läsa en manga som heter Emma. Hur söt som helst i underbar engelsk 1800-talsmiljö.

Känner mig lite smått utanför när jag sitter och skriver det här.. Pojkarna (magnus, mattias och simon) sitter och spelar super smash bros. Jag vill inte direkt störa dem, det skulle vara fel. De får ha sin lilla pojkstund. Aja, antar att det är dags att gå och lägga sig nu. Klockan är trots allt tjugo i tolv. =P
Ska väl lägga mig och läsa eller något, känner mig inte direkt på goshumör just nu. Jag menar vadå, ska jag bara vara någon docka som man kan slänga hur man vill? Komma och ta när det passar liksom? Nej tack!
Det känns verkligen br att få skriva av sig lite, har inte gjort det på ett bra tag.. Måste nog börja blogga lite mer, förlåt mig bloggen för tt jag varit så dålig på att uppdatera. =P
Men men, jag ska gå nu. Baiiii

Ps. Alla ni sundsvallsbor som läser detta, och jag menar verkligen ALLA för jag älskar hela stan; Jag saknar er.

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback