För jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!!

Har inte uppdaterat min blogg på hur länge som helst, men jag kan säga att det både varit mösspåtagning på torget, och äntligen i torsdags så fick jag och alla andra hedbergska elever ÄNTLIGEN springa ut på trappan och sjunga för full hals att vi har tagit studenten! Det var helt enkelt magiskt att stå där uppe, och det kan inte beskrivas med ord! Dock så har jag bilder från kalaset som ni ska få se!

Detta är då jag och min mamma! Plakatet bakom oss är på mig när jag var liten ;) Va jag inte söt så säg?

Här står jag då på flaket med min klass E3B! Kommer aldrig glömma denna dag och hur kul jag hade!!

That's us! ;)

Hehe och där åker vi iväg =P Det va ganska mycket folk.. E3B! SHALALALALA! ;D

Tårtan var helt otrolig! :D

På kvällen blev det utgång till Stadhusets studentfest! Mikey blir inte så bra på bild och jag gör ett överdrivet smile XD

Jag och therese :D

Detta är då trappan vi sprang ut på. Fast det var en massa folk där och så ;) Detta kort togs igår då jag och magnus var på stan. Jag kommer sakna gymnasietiden. Trots alla motgångar man haft med alla prov och allt skit, så har det verkligen lönat sig, och jag ångrar inte för en sekund att jag valde hedbergska skolan. Att ta studenten där var magiskt. Och det tror jag nog att de flesta kan hålla med om. Att springa ut på den där trappan och sjunga för full hals, känslan man har, den får man bara känna once in a lifetime. Men ack jag skulle så gärna vilja känna den igen.

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback