Kanske dags..

Kanske dags att uppdatera denna blogg lite? Det va bra längesen jag skrev nånting i den, och mycket har hänt. :)

Den 10e juli hade Magnus och ja varit tillsammans i tio månader! :O Jag fattar inte att tiden har gått så fort, och om endast två månader har vi varit tillsammans ett helt år! ^^

Jag har börjat lira wow igen. xD Som Dranei på Shatterd Hand, och jag har träffat världens gulligaste tjej! Kolla in hennes blogg, nybliven mamma och världens sötaste Melissa :D
http://alegni.blogg.se/
Så där kan ni titta in till henne ^_^

Vad har jag mer gjort..? Eller som rättare sagt borde berättas.. Jag har ju berättat att jag va nere i Tierp med magnus och så.. men det va ju längesen.. Så längsen, att han ska komma upp till Sundsvall igen redan nästa vecka! :D Antingen den 18e eller 20e. jag längtar! :) Kanske borde påminna alla om att jag snart fyller år också? :p Snart blir man 19, den 25e juli! :D

Min pappa har blivit värsta givmild o_O Jag fick för bara några dagar sen en klocka, och typ i förrgår eller nåt så fick jag Guitar Hero 3!!!! O_O No Joking. I am amazed. Dessutom ska vi på semester till Norge i typ början på augusti..

LÄS DETTA!
Den 9 augusti ska Therese och jag gå och se Takida och Backyard Babies LIVE här i Sundsvall! :D Vi hoppas på att det kommer bli hur kul som helst ^^

Orkar inte skriva mera nu xD Ha de gott alla ^^

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback