Plagiering

Jag fick tillbaka ett arbete på engelskan idag, eller ja, jag fick några tillbaka, men det va just min spökhistoria som störde mig mest. Det var nämligen så, att en del ur en konversation (typ en mening som en person sa) hade visat sig vara ett plagiat då min lärare kört det i urkund. Jaha, och jag som bara satt i word och skrev den där jäkla historien? Vem fan går in på internet för att kunna skriva en spökhistoria? Vi hade fått i uppgift att vi skulle skriva typ om någon av de irländska spökena, och jag valde The Dullahan. Synd att det var ett plagiat då, eftersom det drar ner på mitt betyg. Hur skulle jag veta att det som stod, just det som den personen sa, fanns på internet? o.O''

Aja, har två uppsatser att skriva i engelskan nu, sen har jag prov imorrn. Hmm, jag tror att jag kommer vänta med uppsatserna till imorgon? Har prov i rättskunskap. Tre kapitel.. Fun times!! ...Or not.

Åsikter
Postat av: Ellis

Men vad var det för replik som var "plagiat" då? O_o' För nej, dte verkar ju inte klokt att de skulle vara överkinkiga även om jag (tyvärr) förstår att läraren måste dra ner betyget lite om något fastnar, oavsett hur litet det är?

2008-01-16 @ 20:31:50
Postat av: Emelie

Uscha, fan va jobbigt när sånt händer, så jäkla dumt! XO Vem fan skulle vilja plagiera en spökhistoria? O.o
Förstår också att läraren måste dra ner betyget, men fortfarande, it sucks!

2008-01-16 @ 20:53:33

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback