If I could turn back time..

Idag blir Douglas (Rolf) 63 år! Grattis Rolf! :D

Hela dagen började med att magnus och jag klev upp vid tolv (fast vi hade varit vakna sen 9) och gjorde iordning frukost till mamma och rolf som låg och sov. De fick frukost på sängen, och det tyckte de om. :)
MEN jag fick inget sex under morgonen för att magnus inte var sugen. Wtf? Vilken kille är INTE sugen? o.O''

I vilket fall, så drog magnus och jag på stan eftersom det var ett sådant underbart väder! Vidare drog vi till birsta, och tog en fika på waynes där. Kladdkaka är gott! ^_______^

Fick ett samtal från mamma och rolf där de är arga över att eftersom vi äter middag klockan fyra (vilket jag tydligen ska veta o.O) och fick då en utskällning om att vi genast ska komma hem och äta middag. Hmm? Ok sa jag, men vi kommer nog inte komma hem förren om typ en timme eftersom det knappt går några bussar. Jag kände mig helt förstörd, och då vi gick till busshållplatsen såg jag allting i svart. Ingenting dög. Dagen som hade varit så bra till en början, skulle det få ett sådant dåligt slut? :(
Lyssnade på musik på ipoden medan magnus försökte trösta mig. Men ingenting tycktes hjälpa. Jag bara grät och grät.. Lite dåligt att kanske lyssna på apologize när man redan känner sig nere, men va fan..
Så kom låten, "If I could turn back time" upp på displayen och började spelas. Då brast det ordentligt. Jag började storgråta riktigt (inte ljudligt dock), just under den del då Cher sjunger; "If I could reach the stars, Id give them all to you". Då t'nkte jag bara på mamma, och kände verkligen att om jag kunde nå stjärnorna så skulle jag ge dem allihop till henne, men samtidigt så vet jag med mig själv, att ingenting jag gör riktigt duger för henne. Jag ska alltid kunna lyckas vara bättre enligt henne. :/
Bussen kom 16.25 till birsta, och med den åkte vi till stan igen. (det va på bussen som jag grät som en tok, och jag vet inte om någon tittade heller, jag bara grät mot magnus)
Då vi kom in till stan hade bussen till bergsåker redan gått. Typisk tur om man heter jenny eller vaddå?
Så vi började gå, och då kände jag att jag behövde gå på toa. >.< Vi gick in på Step in (Nuvarande Helex) och lånade toan där. Bussen skulle ju ändå inte komma förren kvart över. Så jag visade även bowlingen för magnus som han tyckte va fin, vi kanske hade tänkt bowla nästa helg tack vare det. :) Yay!
Iaf, mitt humör vart lite bättre efter att mamma ringt och frågade vart vi va och så, med en lugn ton. När vi kom hem så kände jag mig mycket bättre till mods, och snart hade vi tänkt se på singing bee. Tjoho! :D Sjunga med i låtarna eller vaddå xD Magnus ska dessutom sova över inatt. Me like that.

Ciao!

Åsikter
Postat av: Ellis

Men lilla gumman, inte ska du behöva gråta! Vilken tur att du hade Magnus där hos dig iaf :3
Låter ändå som en relativt bra dag om man bortser från gråtandet och sexlösheten, jag håller med, det är fruktansvärt när killen inte vill - de SKA vilja så fort vi vill! Marcus var likadan igår och jag trodde att jag skulle gå under
XP

2008-01-20 @ 20:08:12
Postat av: Emelie

Uscha gumman, det är så hemskt när man känner att allt brister, men då är det faktiskt skönt att få gråta ut. Säger som Elisabeth; tur att du hade Magnus där, det är så jobbigt att gråta i ensamhet.. =/

2008-01-21 @ 16:19:26

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback