Aftonbladet.se

Jag läste förut idag på Aftonbladet.se om modebloggar. Att andra bloggare blir irriterade av vissa bloggar blir mer uppmärksammade tack vare att de lägger ut tävlingar osv. Jag tar inte ställning till detta säger jag nu en gång för alla så alla kan läsa det här! Allt för många har frågat mig över msn och andra sidor. Jag bryr mig inte vad andra gör med sina bloggar, det jag vill göra med min blogg, det är att berätta för mina vänner vad jag gör om dagarna, om jag har något roligt att berätta, något tråkigt att berätta. Jag bryr mig inte särskilt mycket om hur många som läser den, jag har två av mina närmsta vänner Elisabeth och Emelie som läser den regelbunden. Älskar er tjejer! <3

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1692289.ab <-- Ni kan läsa artikeln här!

Åsikter
Postat av: Emelie

Meh, vilken dum artikel =S Håller fullkomligt med dej Jenny, jag menar, jag struntar väl i vad andra gör med sina bloggar =S
Älskar dej med gumman! (L)

2008-01-28 @ 00:23:58
Postat av: Ellis

Orka ha tävlingar på bloggen, fatta hur drygt det blir med prisutdelningar? tycker om din blogg precis som den är :3

2008-01-28 @ 08:21:21

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback