70/70!!!

Jag var på körskolan idag som ni kanske vet, för nu vill jag verkligen ha körkortet, så jag ligger i som tusan. =P
I alla fall, så har jag i de flesta fall bara fått 66, då 67 är godkänt, så jag har fått underkänt varje gång. Då blir man ju lite less? Maxpoäng är 70. Så sitter jag där och löser allting, och tänker; "Happ, underkänt igen nu då?". Trycker på rätta, och går sedan in på översikt istället för Resultat. Och finner, INTE ETT FEL! Jag satt typ bara och gapade av förvåning, och lycka såklart. Det spratt till i mig. Jag hade lyckats få 70 av 70 rätt! Jackpott! :D

Dock så måste man få godkänt två gånger för att den runda ringen ska bli helt grön, men efter några försök så lyckades jag än en gång få godkänt! :) Inte alla rätt, men jag är ändå glad! Ett steg närmare körkortet! :)

Åsikter
Postat av: Ellis

O_O fan va bra! Heja dig!
Övning ger färdighet :3

2008-01-16 @ 20:29:24
Postat av: Emelie

Yay, va duktig du är! (L) =D Jag vet inte om jag lyckades med det, eller jo, kanske en gång, äh, jag vet inte, men fan va duktig du är! ;D

2008-01-17 @ 14:03:43

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback