Plugg..

Sitter här och pluggar kinesiska. Var ute och övningskörde förut. Det va ett bra tag sen nu, jag borde verkligen komma igång så jag blir klar innan jag ska flytta till Östersund! Nåja, får ta en sak i taget. Nästa vecka bär det av till Stockholm med Magnus, och jag vet vad jag ska köpa till honom! Hoppas han blir glad bara! =P
Imorgon har jag kinesiska och affärsjuridik. Kanske klf och projektarbete om jag hinner. :) Ska nämligen på återbesök hos mdv igen. Önska mig lycka till. :) Det känns lite pirrigt...

Aja, nu in i duschen! 

再见 ! (Hej då på kinesiska! ;)

Åsikter
Postat av: Ellis

Vad duktig du är då... själv har jag inte pluggat ett dugg till något alls... mycket smart... eller nåt...
Ooo, vad ska han få? När kommer du hem igen? *_*
(vad är klf? @_@' )

2008-02-26 @ 07:05:33

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback