Måndag igen

Nu är det måndag igen, men chi fick jag. Va inte i skolan igen, men fick vara med magnus iaf som tog hand om mig. Fil är faktiskt gott! Har börjat äta det riktigt mycket nu..
Jag känner mig lite småstressad (vem försöker jag lura? Jag känner mig jäkligt stressad..) över att jag inte börjat med mitt pa (tusen tack victor för att du sa att du inte kom igång med ditt förren i april xD lugnar mig lite iaf.. =P) och dessutom måste jag pröjsa 150kr om jag vill låna en mattebok när jag ska pröva upp matte b! Vad är det för jävla stil?? Och micke ska också pröva upp det, men han den jäveln har en bok liggandes. Me no like. >.< xP
Aja, bäst man sätter igång och kanske försöker få något gjort?? Låter som en god idé om man i huvud taget vill komma ur gymnasiet med åtminstone G i varje ämne. Undrar dock hur det kommer gå med kinesiskan på den fronten.. Det känns säkert att jag tror att jag kommer få ett G i alla fall, men lektionerna tar ju musten ur en. För varje lektion så sitter jag och blir surare och surare över att det i salen råder "Djungelns lag". Det är lite herre på teppan. Du måste svara fortast och rätt för att klättra i rang. Just nu ligger sandra (som säkert råpluggat kinesiska i helgen?) och linda högst upp, och jag typ längst ner? Urgh, förstår att du vill sluta ellis. Synd att vi skiljs åt igen dock. Kommer sakna dig på lektionerna!
Nolia då? Jo noliamässan är ju nästa vecka på tisdag, och vad jag vet är bussen dit ut gratis, men sen ska man ju käka där ute också.. Jag måste skaffa fram en matkupong till magnus! Hoppas jag lyckas! Marina har sagt att jag får hennes om inte hon ska gå. Hon kommer kanske vara med sin pojkvän Fredrik! Blä jag måste till sjuksyster också.. >.<
Bäst jag inte skriver för mycket nu.. Ha en bra natt! :)


Åsikter
Postat av: Therese

Ska ni oxå på Nolia-mässan?
Jag måste se om nån är sjuk i klassen då så Sonny kan få en matbiljett oxå. Ebba är ju borta då och får se hur det går med Krister... du vet ju hur han är..

2008-02-11 @ 22:56:46
Postat av: Ellis

Nej jag får ju inte plats på dramat så du har alltid någon att vara bättre än ;3 men ja, man blir slutkörd av den jävla djungellagen! DX
Jag har skrivit två meningar på mitt PA så du är inte den enda segproppen i stan... Om det är någon tröst?
Bra att Magnus och du tar hand om varandra, det förtjänar och behöver ni båda två :3
Shit vad många som ska på noliamässan! Fast iofs, det brukar ju faktiskt vara en hel del folk där när jag tänker efter =P
Men blärk för 150 spänn! Känner du ingen 2a som du kan sno en bok ifrån? Eller plugga med Micke? Han är ju snäll så du kan säkert få låna den nån dag i veckan? eller kopiera det du ska pröva upp? Värt ett försök iaf? ;)

2008-02-12 @ 14:19:40
Postat av: Emelie

Håller också med på punkten att det är ju bra att du och Magnus tar hand om varandra, vi alla behöver det :3
Fy fan med PA, I hate it! Don't wanna, har typ myyycket kvar att skriva, fy sjutton, får väl se om jag hinner innan det ska vara klart.. =/
Bläsch och usch för stressen också, men gumman du är inte ensam iallafall *krama om* (L)
Och va nedrigt att du ska behöva betala 150 jäkla spänn för en dum bok, som du dessutom inte ska behålla, va är det för jävla sätt o.O
Tur för dej att du har Elisabeth kvar med dej på kinesiskan, så kan ni stötta varandra ;)

2008-02-12 @ 14:23:44

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback