Ja här sitter jag..

Här sitter jag, i skolans datasal och väntar på att min nästa lektion ska börja kl 15. Engelska C står på schemat, med Bitte. (Hon heter egentligen britt-marie för de som undrar =P)
Mamma ringde för bara en liten stund sedan, jag vet inte riktigt vad hon ville, för de va någon som ringde på hemtelefonen så hon var tvungen att svara. Tydligen var det Telia.. Men hon ska ringa upp igen sa hon..
Har uppdaterat min loggbok btw. Den suger. Såg att senast jag uppdaterade den va i november. XD Imorgon är det nolia, på måndag är det friluftsdag och nästa fredag får jag studiebidraget! Sånt blir man glad av. Mindre glad blir man av stress och press. Varför måste vi göra vårat PA i trean när alla andra får göra det i tvåan??!!

Åsikter
Postat av: Ellis

Vi måste göra det i 3an för att våra lärare har fått allt som kallas förmånlig tidsplanering om bakfoten X( Men du är duktig som uppdaterar loggboken, jag tror att jag har tappat bort min XP

2008-02-18 @ 15:35:42

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback