Ingen skola

Ingen skola imorgon heller. Har fortfarande ont och känner mig allmänt hängig, inte så bra att gå då kanske? Ibland huggar det till så i magen/livmodern att jag skriker rätt ut. Kanske inte vore så bra om det hände på skolan? ^^'
Men jag kommer i alla fall titta förbi skolan för jag måste hämta ut biljetter till nolia mässan. Så om ni ser mig både på skolan och stan - bli inte förvånade. ;)

Kramar!

Åsikter
Postat av: Johanna

Krya på dig! :)

Postat av: Ellis

Låter verkligen inte som någon höjdare... Jag måste hämta ut min matkupong på måndag, nån som kan hjälpa mig komma ihåg?

2008-02-15 @ 07:34:49
Postat av: Emelie

Tycker så synd om dej gumman =/
Men det var ju bra att du åkte till skolan, så du och jag kunde lolla runt på stan! XD

2008-02-15 @ 13:52:44

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback