Hurray!

1 Vad var ditt första intryck när du såg mig första gången?
2. Har vi pussats?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Ser jag bra ut?
16. Har jag gjort något bra för dig?
17. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
18. Vad är bäst med mig?
19. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
20. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt? Det är väl ganska onödigt? :P

Åsikter
Postat av: Emelie

1. Jag tror det var att du verkade vara en blyg men trevlig person =)
2. Såklart ;P
3. Ja
4. Nej
5. Jag tror faktiskt inte det, vi skulle nog gå varandra på nerverna till slut XP
6. Jenny är en söt och underbar tjej
7. Jupp, det måste jag säga att jag tycker =)
8. Haha, klart, lika dålig humor båda två XD
9. Självklart ;)
10. Mycket, framför allt måste jag säga som du sa: att lyssna och vara en bra vän (L)
11. Hm.. Jag vet faktiskt inte o.O'
12. Hm.. Vet faktiskt inte.. o.O Inget jag kommer på nu iaf?
13. Nä, tycker jag inte.
14. Gott :3
15. Klart! =D
16. Ja, mycket ;)
17. Öhm.. Don't know =S
18. Du är en bra kompis som kan få en att må bra med din "sprallighet" och man har alltid så roligt med dej.
19. Det kommer jag nog inte ihåg.. Men det var bra att vi träffades! ;)
20. Haha, nä, eftersom du redan har svarat på det =P

2008-02-05 @ 21:37:51
Postat av: Therese

1. Du satt ensam så mitt intryck var nog att du var som jag och att vi skulle trivas bra ihop.
2. Eh.. på kinden?
3. Ja
4. Nej
5. Jadå, fast skulle nog bli lite less på varann ibland
6. Jenny gjorde det värt att gå till skolan på högstadiet

2008-02-06 @ 15:05:20
Postat av: Ellis

1. Å nej! Hon tar min plats! ATTACK!
Du såg rätt förvirrad men trevlig ut...
2. Jag skulle bli förvånad om vi itne hade det...
3. Ja
4. Nej
5. Kanske men tror ändå inte det...
6. Jenny vara bra vän :3
7. Ja, det finns tillräckligt många likheter med min för att jag sak kunna njuta av det du lyssnar på.
8. JA!
9. Klart jag skulle, men skulle du? ^^
10. Sjunga såklart. Men också att lyssna och vara en bra vän
11. Något organiserat... Jag kan se dig i kontorsmiljö O_o' fast lika gärna nåt glamouröst som skådis eller sångerska...
12. Hmm... sånt är svårt... Bryta mot jantelagen? ^^;
13. Nej, det har jag aldrig upplevt.
14. Gott ^w^
15. JA! Om du säger emot får du spö ;)
16. Klart du har *_*
17. Ingen aning... kanske "typ"?
18. Du gör folk glada
19. Samlade dig ur chocktillståndet rätt snabbt och förde en intressant konversation ;)
20. Ja, det var en rätt onödig fråga nu xD

2008-02-07 @ 10:38:09
Postat av: Tiger

1 Snygg tjej! O_O
2. Ja självklart xD
3. Ja
4. Nej.
5. Självklart (L)
6. Jag älskar jenny!
7. Jaaa
8. Ja
9. Klart jag kan!
10. Sjunga ^^
11. Sekreterare
12. Kort stubin
13. Neh
14. Mmm? :3
15. Typ.. Aa. xP
16. Ja det har du!
17. Fuck u. xD
18. Du är underbar! ^w^
19. Prata!

2008-02-08 @ 23:16:12

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback