Borta bra men hemma bäst

Va med mina två söta änglar igår! Emelie och Elisabeth. Vi hade det verkligen kul! Vi såg på film, spelade biljard, åt god mat och bada bastu! Vi blev vakna till typ.. 5-6 va? Minns inte xD
Och nog tar helgne ut sin rätt. Gick och la mig alldeles för sent igårkväll. Hade ställt klockan på 9, men snoozade till typ 5-10 i tio. Hur som haver så börjar jag inte förren 10.35, så de va ju lugnt. Tog kvart över-bussen (ingen frukost här inte!) och kom till internationella ekonomin bara för att få lite information om grupparbetet vi ska göra.. OCH det visade sig att vi inte direkt hade någon lektion heller. Kul. Inte. Nu är jag ledig till 12.45, och det vill jag inte heller! Jag längtar tills ikväll när magnus kommer, men det är ju inte förren runt 22.. >.< Han ska med på nolia iaf, så vi får hoppas att han kan ha sina saker i skolan medan vi är där! Jag menar, skolan borde väl ha öppet ändå? Ettorna går väl inte på nolia?? Då blir jenny arg. >.<

Jag sitter här och gäspar framför datorn. Borde kanske göra något vettigt med mitt liv. Gå och lägga mig på en bänk och somna. xD

Åsikter
Postat av: Ellis

Jupp jupp! Bänksovande är mycket vettigt~~
Men vi hade ju kul iaf, trots att man var trött sen XP
Synd på din sömn att du inte behövde lektionen bara...

2008-02-18 @ 13:46:38
Postat av: Emelie

Vi hade superkul i helgen, va härligt att vi alla tre åkte ut! =D Love you two my darling! (L)

2008-02-22 @ 22:20:52

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback