Stockholm igen

Hej allihopa! Hur har er jul varit? Min har varit riktigt rolig! Det började dagen innan julafton då jag fick träffa Pierre! Vi bytte julklappar. Han fick en kalender med Wall-E på (han gillar Wall-E :3) och jag fick world of warcraft-saker. Wrath of the lich king närmare bestämt. En artbook, musiken, dvd,en och en musmatta. xD Tusen tack! :D
Så pappa och jag var där i någon timme, tittade på hur han bodde och så, men ´sen var vi tvungna att fortsätta. Vi åkte till Arlanda där vi sov på hotell över natten.

Så kom då julafton. Vi gav oss av emot båten, riktigt skönt att vara där i god tid då vi alltid annars brukar åka på julafton och det brukar bli lite stressigt. Så fick jag äntligen träffa Magnus <3 Som jag saknat honom, men nu fick vi äntligen ses igen. :> Vi gick på båten och bodde nästan brevid varann, bara två våningar emellan. Resan gick bra, inga höga vågor så man kunde gå normalt och man mådde inte dåligt heller. Vi åt god mat, dansade och sjöng. Jag sjöng Las Vegas och Sånt är livet på karaoken. :)

Så nu är vi tillbaka i stockholm där jag stannar till 5e Januari. Har ni mitt nummer får ni gärna höra av er, jag saknar er där hemma.. Puss på er alla! Allra mest dig therese. Hoppas du får det bra där nere med Adam. <3 Love u.

Åsikter
Postat av: Therese

Love u too! <3

2009-01-06 @ 13:05:19

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback