Kul värre..

Värsta roliga helgen då.. Not.
Fredag och lördag har jag inget minne av. Förutom lördagkväll då min dator beslutade sig för at fucka upp sig och sluta fungera. Blev helt förtvivlad då jag trodde att jag skulle bli tvungen att formatera om hela datorn, men Igen fixade det på något mirakulöst sätt! :D Tacka gudarna att han fanns där då! ^^

Uhm.. Idag va de Raid i wow. Drakraid. Fy fan vad jag sög. Kom hem med tåget runt 19, fick skjuts av pappa hem, får skynda mig ner på rummet slänga upp datorn sätta på vent in och halvskrika; "jag är här nu!". In på wow, bli summonad, buffa och höra lite snabbt om taktik. Roligare raid har man varit på. Hörde dåligt vad de sa så då Linnzy (tror jag de va) sa "Jennie kör Hero" så hörde jag bara "Jenn" vilket resulterade i att ja.. heroism drog innan jag hann men skitsamma.. kände mig bara jävligt dum. Blev halvmobbad för att folk inte hängde med i vad jag sa tydligen.. Min healing var dålig, jag dog på slutet.. jag almänt SÖG. Så nu sitter jag här, tycker synd om mig själv.. :< Efter så skulle alla tydligen gå heroics. Alla utom mig då som alla tydligen glömde bort(?). Kändes ju jävligt kul. Men men life's not fair everytimes. Kändes bara som att jag gjort så dåligt ifrån mig att ingen ville ha mig och det känns ju.. positivt.

Så vill jag ängna en tanke till min sötaste Therese som gjort illa sig Igen. Hoppas du blir bättre snart och slipper hoppa på kryckor! Love u~~

Åsikter
Postat av: Therese

Knät är redan lite bättre, gör inte lika ont. Men kan inte sträcka ut det helt än =/

2008-12-08 @ 13:05:17

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback