Två månader till Studenten!! O.O

Jag kan knappt tro att det är sant! Det är drygt 2 månader kvar tills vi tar studenten!! O_O
Och idag fick vi hämta ut våra studentsaker! Hur kul som helst, jag var så exter! =D Det känns väldigt konstigt också.. och läskigt.. Vad händer sedan? Det är nästan så man tror att man kommer falla ut för ett stup dagen efter studenten, men så är det självklart inte. xD
Såhär ser jag ut i min studentmössa iaf! Det står Jenny (*) Spei3b (och på baksidan står det 2008) =)

 

Åsikter
Postat av: Emelie

Nice, I know, visst är det härligt att få studentmössan XD

2008-04-01 @ 18:11:45
Postat av: Ellis

Det är helt surrealistiskt att ha sin studentmössa, men på ett mycket bra sätt :3
Stupliknelsen var nog det mest klockrena jag hört om studenten so far ;P

2008-04-02 @ 08:01:54
Postat av: Therese

Massa fail på att vi fick blå stenar i våra blommor, vi ska ha gröna för natur... skulle dock ändrats, men jag fattar inte hur. Jaja, längtar oxå till studenten!

2008-04-02 @ 15:19:45
Postat av: Ellis

Du har blivit utamanad att svara på en lista om bloggar!


Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback