Ny vecka

Jahapp, så började en ny vecka.. är det 8 eller 7 veckor kvar till studenten nu?? Fan jag MÅSTE ta tag i det där jävla projektarbetet xD Nån som kan hjälpa mig?? (a) =P
Det känns mycket bättre idag iaf efter allt som hänt trots att jag är alldeles utmattad. Så fort jag la mig i sängen igår (efter att jag hämtat alla björnar jag fått av magnus.. haha det va så komiskt: Jag låg i sängen, sen såg jag pandan jag fick av honom när vi va på grönan i somras.. klev upp och hämtade den, plus den lilla bruna jag fick på alla <3 dag. Så gick jag och la mig i sängen igen tillsammans med isis(en isbjörn jag fått av magnus), den bruna lilla björnen och pandan. Då kunde jenny sova. :3
Vaknade under natten av att jag ville ha mjölk. Då frågade jag mig själv; "Men duger inte vatten då?" (Tänkte på att tvättstugan ligger närmare än köket). "NEJ!" Hepp, då får det fan vara, hur törstig jag än var. xD
Vaknade innan klockan ringde vilket var typ 8.50, stängde av klockan och klev upp vid 9. (Vilket ändå hade varit min tid då jag skulle ha klivit upp, men av någon andledning är man ju piggare om man kliver upp själv än av klockan.. mysko..)
Fick höra av nyheterna igår att det ska SNÖA här. Det kan fan inte vara sant. Visst, jag vet att det kan vara lite konstigt väder här men.. inte det. Snälla.. inte det..
Börjar 10.35 idag.. Första lektionen Internationell Ekonomi. Not fun. Idag åker Emelie till Frankrike förresten. Kul för henne, mindre kul för oss. Kommer sakna dig gumman! <333

Bai! ^_____^

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback