Middag

Tjoho här kommer man hem och är hungrig som ett as.. Eller ja, jag köpte en korv på stan..

Vad får jag veta när jag kommer hem? Jo, det finns ingen middag, och att vi från och med nu ska äta någgot lättare på kvällarna. Dvs fil med typ någon macka. Jag DÖR! Jag vill ha mat!! Och eftersom allt i frysen och sånt liksom är.. mammas.. eller vad man nu ska säga, så vågar jag inte röra det heller..

Så nu sitter jag här.. Med mina tre mackor och vaniljs-och-jordgubbsfil.. Jag är glad att jag åt den där korven på stan. >< Och jag skulle just nu bara vilja sätta mig ner och gråta.

Åsikter
Postat av: Emelie

Men lilla gumman, va jobbigt =O Hur kan de dra in på middagen, that makes no sense =S Vi behöver mat, energi! Idiotiska dom.. Du får väl säga att du behöver mat, annars är det ju risk att du inte klarar av skolan och stressen O.o

2008-04-22 @ 22:29:13
Postat av: Ellis

Va??? Det är ju inte klokt!

2008-04-23 @ 06:30:40

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback