Klockan 12..

Är ledig till klockan tolv. Det är för jävligt. Kommer till skolan och får veta att vi inte har någon internationell ekonomi. Jaha tänker ni, det är väl bra?? Men NEJ, det är inte bra. Då skulle jag i alla fall ha något att göra istället för att bara sitta här och mögla.. :/ Ska ha filosofi kl 12, sen är jag ledig till 14.45 då kinesiskan börjar. Men då kommer jag i alla fall ha något att göra, vi har nämligen läxförhör som jag måste plugga på..  Ni shi ke'ai! :D (You are lovely/cute) Titta, lite kan jag iaf! ^^ Men jag kan inte tecknen.. Måste plugga på dem.. =/ Vill intee~~ Egentligen borde jag sitta här och göra mitt projektarbete också, men det känns som att det något som saknas.. o.O Vet inte vad, har bara den känslan.. T ex pappren HUR man skriver en rapport??

......

Det är Tacos till lunch förresten.

Åsikter

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback