Hej bloggen

Hej bloggen! Har inte skrivit på ett tag.. och jag vet inte om jag orkar göra det ikväll heller.. Jag är så psykiskt uttröttad.. Jag vill bara gråta men vet inte om det finns tårar kvar att gråta. Pratade med magnus förut i telefon och jag vill bara ligga i hans armar och gråta. Jag vill känna att han faktiskt Älskar mig så mycket som han säger, och att det inte bara är ord. Jag vet inte hur han tänker just nu, jag vet såklart att han är ledsen över det han gjorde men.. Jag behöver tid. Något så djävulskt mycket tid efter det här. Jag vill ha någon att prata med. Någon som förstår, någon som känner mig, någon som kan trösta mig, någon som kan.. få mig att känna mig trygg.. och faktiskt älskad. Han sa även en sak i telefon som gjorde mig så jävla ledsen.. Vill inte säga över bloggen dock.. :/ Känns fel. aja.. ska gå nu och gråta lite till. Förlåt om jag verkar jättebarnslig men.. det känns bara så skönt..

Åsikter
Postat av: Ellis

Det är inte barnsligt att gråta och du VET att du alltid kan ringa mig :3

Postat av: Emelie

Jag säger som Ellis; alla måste få gråta ibland, annars bryter man ihop totalt. Man måste få släppa ut känslorna, och ja, visa sig mänsklig.
Och du vet att du alltid kan ringa mej med, jag finns här för dej gumman! (L) :3

2008-04-13 @ 20:12:38
Postat av: Emelie

Jag säger som Ellis; alla måste få gråta ibland, annars bryter man ihop totalt. Man måste få släppa ut känslorna, och ja, visa sig mänsklig.
Och du vet att du alltid kan ringa mej med, jag finns här för dej gumman! (L) :3

2008-04-13 @ 20:13:18

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback