Flitig som ett bi

Idag hade jag en lektion på skolan. Så nödvändigt att gå dit när det inte ens var en hel lektion. Men det kunde ju inte jag veta. Har varit trött och hängig hela dagen. Dessutom trodde jag att jag skulle ha mina tre lektioner som vanligt.. men icke. Nåja, jag var duktig som gick dit?

Nåja, efter skolan så träffade jag pappaoch therese. Och vi gick på stan för therese skulle köpa en present till en person.. Öhh.. aa typ. Så jag hjälpte henne med det..
Sen åkte vi ut till birsta och åt. :) Jag käkade kycklingfilé med ananas & ris med sötsur sås.. Yum yum..
Så gick vi på gina och jag provade en jättesöt skjorta!! Men den passade inte direkt bra på mig..

Den ser bra ut bak...
Men inte fram. v_v

Aja, så gick vi vidare och jag hittade världens finaste skor!! Titta bara!! =D

Dock så kostade de typ.. 1200.. så.. jag lät dem stå kvar. =P Men jag vill HA!! <333

 

Åsikter
Postat av: Ellis

Ja du var jätetduktig som dök upp. Synd emd skjortan emn jag är inte överförtjust i skorna...

2008-04-21 @ 20:17:52

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback