Fearless

Uppdatering nu då :)
Sitter här i datasalen tillsammans med elisabeth.. Vi hade nyss kinesiska, men vi fick sluta tidigare för att filmen vi såg på laggade så innenorden.. >< För övrigt en bra film som rekomenderas! Fearless. =)

Har teater idag.. Det känns roligt, allra mest eftersom vi kommer flytta över till teatern! =D Och idag.. idag ska jag fixa min balklällning! Klockan tolv ska jag ner till eleganten och sätta på mig min underbara balklänning så tjejen där får sy upp den! jag är så glad och exter! =D Just nu känns det som att det bara händer bra saker i mitt liv!! (Eller ja, om man bortser från tiden hemma..)

Dessutom så har therese och jag pratat om att åka till österrike i augusti! Det skulle vara jätteroligt, också med tanke på att jag aldrig varit utomlands!! Så kul att åka då liksom. :) Magnus säger dock att arlanda kan vara väldigt förvirrande.. Stackars mig då som är så vimsig som jag är.. :/ Aja dags att börja jobba och skrapa ihop lite pengar till den resan?? :)
Snart börjar affärsjuridiken.. jag vill inte. -.- Ska kanske gå med ellis och kolla på hennes studentklänning idag.. Hoppas! :) Imorgon har vi alla treor nationella i fem timmar. Tjoho! ..Eller inte.

Åsikter
Postat av: Ellis

Jag MÅSTE komma ihåg att tigga fika från mamma till NP imorgon. Påminn mig?
Fearless hette filmen din slarvunge =P
Österrike skulle vara sjukt kul, hopaps ni kommer iväg =)

2008-04-22 @ 09:53:44

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback