Dan före helgen

Imorgon är det Fredag. Jag gillar fredagar. Har bara två lektioner och får sluta någorlunda tidigt. Dessutom betyder det ju att man får vara ledig under helgen och det gillar vi ju! =D
Träffade en trevlig pojke på kinesiskan idag. Eller ja egentligen före men va fan.. han heter Timmy och är söt för han är kines och kan visserligen snacka kinesiska flytande, men varken förstå eller skriva tecken. =P Elisabeth och jag gillar honom. Typ. lol. xD

Det känns som att jag börjar komma ifatt med allt jag ska ha gjort. Förutom PA't dårå som jag inte börjat med. Mycket bra gjort. Sitter och tjafsar med Micke på msn hur vida vi suger på våra projektarbeten. Denna konversation äger rum:

Mikey säger:

Ah trodde du menade hur stilig jag är

men jag sitter typ med mitt projekt nu

så jag kan va lite frånvarande


JennyPenny säger:

fan vad du är bra då

nu känner jag mig skitdålig


Mikey säger: Bra! jag är ju skit sent ute och sämst och förtjänar ig xD

och de kommer jag säker få


JennyPenny säger:

det är typ benämningen på mig när det gäller PA't

nej JAG kommer få ig


Mikey säger:

Kan inte båda få ig ?

så blir alla glada

----

Om alla blir glada vette fan men så skönt de vore :P Det jag har skrivit blev med Fet-text. Vette fan varför det är bara blogg som är konstiga idag. Ciao!


Åsikter
Postat av: Ellis

Mitt skulle varit inne för länge sen =P

2008-04-10 @ 23:01:56

Säg din mening!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback